برعايه:

صور| لقاء الخميسي تثير الجدل فى الشارع بشورت وتاتو

  • +
  • -
لقاء الخميسي
لقاء الخميسي


ظهرت الفنانة لقاء الخميسى بإطلالة جديدة وشاركت جمهورها مقطع فيديو عبر إستورى على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" .

اضافة اعلان
ظهرت وهى تتجول بسيارتها على أنغام عمرو دياب ومرتدية شورت وتوب وأظهرت "التاتو"على الظهر على شكل أسد  وأثارت هذه الإطلالة الجدل بين رواد التواصل الإجتماعى 

 

جدير بالذكر أن الفنانة لقاء الخميسي قد وجهت رسالة لجمهورها عبر إستورى على حسابها على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" تطالبهم بإحترام آرائها قائلة :" رسالة للصحفيين اللى بيحبوا يكتبوا أخبار علشان التريند إما تدخل تكتب الخبر كامل صح كما قيل أو متكتبوش وتحترم نفسك ".

وأضافت :" رجاء لكل الناس اللى بتابع السوشيال ميديا اللى بيحب حد يدخل ويكتب عنده كلمتين حلحلوين أو ليصمت ممكن نختلف فى الآراء لكن نتعلم إزاى نحترم الإختلاف ونبطل نهين بعض كل واحد زى ما إتربى كل واحد ليه تفاصيله ممكن أختلف بإحترام ولا يصح أهاجم حضرتك حاجة بقت تزهق بصراحة ".

 وختمت كلامها :" يا جماعة الممثل بنى آدم عنده نفس الأحداث اللى بتمروا بيها وعنده مشاكل إحنا بنظهر بس الجانب المشرق فى حياتنا إحنا عايشين علشان نقدملكم حاجة تغير مودكم إحنا بنيجى على نفسنا علشان نبسطكم حبونا شوية وشوفونا بنى أدمين مفيش حد فى العالم معندوش مشاكل الرحمة حلوة.