برعايه:

نضال الأحمدية عن انفصال تامر حسنى: بسمة طلباتها مبتخلصش ودايما بتحرجه

  • +
  • -
نضال الأحمدية
نضال الأحمدية



نفت الإعلامية نضال الأحمدية أن هالة عمر مديرة العلاقات والميديا للفنان تامر حسني وصديقتها يارا السكري أنهما السبب فى إنفصال الثنائى "تامر حسني وبسمة بوسيل ".اضافة اعلان

نشرت الإعلامية نضال الأحمدية فيديو عبر مجلة الجرس المهتمة بأخبار الفن والمشهورين قائلة :" تامر صديقى وبسمة طلباتها مابتخلصش من تامر وكنت بحس بالإضطراب فى علاقتهم ودايما بتحرجه حتى هو دايما بيضطر يعمل بعض الأشياء علشان يدارى على أفعالها وهى كانت بتفرض شروط عليه وهو بيسكت علشان عنده أولاد وتامر شخص بيحب الستر والعائلة لأنه عاش بعيد عن أبوه وطول الوقت مع أمه ويريد أن يعيش مع أولاده حياة بدون أخطاء وذنوب وهى كانت بتعمله مشكلات فى حياته وبتغير عليه.

وعن ما أنتشر عن أسباب طلاقهنا نفت الإعلامية نضال الأحمدية قائلة :" كل ما قيل عن خيانة تامر واللى قالته بسمة لما كتبت "حسبى الله ونعم الوكيل فيكى يا هالة " مش مظبوط وبغض النظر عن المعلومات اللى مش ممكن تتعرف غير من تامر ولا ممكن يتكلم حتى معى أنا قد أيه تامر عنده شرف.

وأضافت :"عيب جدا إستخدام بسمة لأطفالها علشان تغيظ تامر لو القضاء يفحص الأمر هياخدوا الأطفال منها لأن الحضانة لها شروط واللعب بلأطفال زى القنبلة الموقوتة تستخدمه الأم وفيه أمر لاحظناه دايما المرأة فضائحية فين عاداتنا وتقاليدنا ؟ الرجال حاملين هذه التقاليد بجدعنة زى تامر حسني ،قصب خولي ،كاظم الساهر ،وائل كفوري .