برعايه:

ياسمين عز عن ظهورها في "رامز نيفرإند": كاريزما ماشية على الأرض

  • +
  • -
ياسمين عز
ياسمين عز
عادت ياسمين عز لتقديم برنامجها من جديد، بعد فترة غياب بدأت من شهر رمضان الماضي حيث قدمت أولى حلقات الموسم الجديد اليوم من برنامج كلام الناس.

علقت ياسمين عز عن حلقتها في برنامج رامز نيفر إند مع الفنان رامز جلال التي عرضت ضمن شهر رمضان الماضي، مؤكدة أنها لم تكن تعرف بالمقلب.اضافة اعلان

وقالت: طبعا كلكم شفتوني في رمضان مع رامز جلال هذا الفرعون الملعون المنشق عن القبيلة وكانت حلقة للتاريخ، وأنا اتفرجت عليها وشفت نفسي وأنا داخلة، كاريزما قاتلة، كاريزما طاغية وحاجة مش معقولة.

وأضافت: اللي عنده كاريزما أحسن من اللي عنده فلوس، ولما اترش في وشي طفاية حريق فضل وشي يلمع من البريق سبحانك يا ربي ما أتغيرتش.

وأكملت: ناس كاريزما وناس ما فيش ده أنا لو أطول البس تاج كنت لبسته وأروح البرنامج لابسة تاج لأني أميرة وده لأني بحترم الفرعون الكبير الصغير، وبحترم الرجل.

واختتمت الحديث عن حقيقة معرفتها بمقلب رامز جلال قائلة: السؤال الأهم اللي جالي بعد حلقتي مع رامز هل كنت عارفة المقلب.. أنا مش هحلف وخلال السنتين اللي فاتوا في برامج كتير بتكملني عشان أكون ضيفة وأنا برفض رفض تام، لكنهم قعدوا يكلموني من لبنان ومصر ويتفاوضوا أني أكون في البرنامج من يناير الي فات، ولو أعرف ما كنتش روحت لكن مسامحة الفرعون الملعون رامز لأن الفرعون يعمل اللي هو عاوزه .